9/1/09

IN OTHER NEWS...

two things:

1.) a while back,
this crazy girl asked me if i would like to be a part of her new challenge blog. i believe my response was "HELL to the YEAH!". or something like that. i knew it was going to be an awesome gig, but it's SO MUCH MORE. i get to work with some fabulous divas. i get to dig deep and discover myself through my "art". i get to be inspired by so many people. and now you can too. it's gone live and the first prompt is up! head on over to:

Point Blank Period

and challenge yourself.
here's what i did for Prompt #1:




and don't forget to check out what the rest of the team has done!

2.) i am a BAD GIRL. no, really... i am! i was honored when asked to be an Elite Artist on one of the best DTs (and kit clubs) out there, Bad Girls, founded and owned by this incredible woman & artist, Wendy Rago. i am beyond thrilled to be a part of this most inspiring team & community of artists.

so, there it is. news. and a new blog! finally... i have something worth sharing.
not a bad way to kick off September, eh? :)



22 comments:

Traci Keriazakos said...

YAY! I will definately be following this blog! I know there will be some interesting schtuff! LOL!

Congrats on the Bad Girls gig. Seriously, the kits there are pretty awesome! I have been eyeing those kits for a while now!

Traci (tracinicole)

Jan said...

A thousands YAY's for you, sweet girl! I'm so gonna read your bloggie. And huge congrats on all your happy news. You totally and completely ROCK!
And I miss you toooooooo!
MWAH!

Julie Tucker-Wolek said...

Bout flippin' time...but I love U anyways....lol....no smileys for U though....cuz U don't like them....lol

Michelle said...

YAY!! CONGRATS!!!!!!!!!

Beth Perry said...

Girl, that totally rocks!! Your challenge project is beautiful and congrats on the DT!!
I will work on my PB challenge next week. I can't wait.
Love your blog! Going to add it to my blog roll! ;P
B

staceyfike said...

i miss you!

Jeni Boisvert said...

Yay!!! I'm adding you to my blog links right now! You have been one of my fav's for LIKE ever. ;)

deana said...

CONGRATS on both! You deserve it! :-)

I am lovin' that PBP LO... :-)

metrochic said...

damn. i didn't know all you had to do was tell julie you didn't like the smiley face things and she'd cut it out! ahahahah! HI JULIE!

um, hi. you can has blog. whee!

Jeans said...

oh my gosh!!! ANGIE! its sooo cute. and I'm honored to have made your sidebar! wow!

so cute. and i need to learn how to make my blog so cute. dang

heyjenrenee said...

dude! yay for the bloggy! and huge congrats on bad girls AND this new challenge blog looks supa fly. LOVE YOU. :)

julie said...

hey anj,
congrats on everything!!! i am excited ans happy for you!!!
i'll be here often!

love ya!!!!
julie ( the lalscrap one. ;)

Veronica Starr said...

SWEET!!! love the BLOG!!! Post lots of pics cuz i have a super short attention span, lol ;) j/k

marit said...

You really KICKED OF this Month, YEAH!!!!!!!!!!! Love your blog, have fun with it!!! (but I have to warn you.... it's addictive!!!)

BlessedinTexas said...

Woohoo, I am doing back flips for you..okay not really but I am very happy for you and congrats on spreading yourself around..haha! I am really excited about your new DT spots...they are lucky to have the very talented and fun YOU!!!

Love ya -

amytangerine said...

hooooray!

amytangerine said...

just added you to my blog roll!!

Bekka said...

Wow! Congrats on all the great stuff that's happening!

maz said...

The blog looks great! Looking forward to lurking to see what's new- can you post good news like this every day? I love good news:)

tallynt said...

nice one!!!! congrats I will make sure to read. Does this mean I need to get off my tush and get one already??? Maybe some tutorials on making cocktail paintings. tee hee

Blog looks great and so so excited for you on all the stuff you got going on. You are one busy lady. =)

Gretchen said...

heeeeey!! nice bloggy blog! and congrats to you!

Kristina said...

yay!! congrats to you. :):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...